Kategóriák
 
 
 
 
 
Áru panasz

Útmutatások a tőlünk vásárolt áruk reklamációja esetén.


Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében lehetővé tesszük ügyfeleink számára, hogy a Packeta keresztül ingyenesen küldjenek panaszt. Az áruigénylés folyamata nem változik, de lehetőséget adunk Önnek, hogy egyszerűen és gyorsan eljuttassa hozzánk csomagját. Természetesen az igényelt árut más fuvarozók is elküldhetik nekünk a címünkre. Ebben az esetben azonban az igénylő viseli a szállítási költségeket.


Hogyan működik mindez, amikor úgy dönt, hogy a Packeta keresztül követeli?


  1. Csomagolja be az igényelt árut a komplett tartozékokkal együtt, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket.
  2. Ne felejtse el becsomagolni az összes szükséges dokumentumot: kitöltött reklamációs jegyzőkönyv (itt találja), vásárlást igazoló bizonylat (számla).
    TIPP: A hibáról videót vagy fényképeket is készíthet, és elküldheti az info@anagu.hu címre. Ezt az anyagot el tudjuk küldeni a gyártónak. Ez felgyorsítja a termék javítását vagy cseréjét. Főleg, ha időnként felbukkanó hibákról van szó.
  3. Vidd be a csomagot bármelyik Packeta fiókba, és diktáld be az azonosítónkat az üzemeltetőnek: 95448691. Ezután az üzemeltető kinyomtat egy címkét, felragasztja a csomagra és átveszi Öntől. Visszaigazolást kap az üzemeltetőtől, hogy feladta a csomagot. Így a csomag könnyen és gyorsan kézbesíthető hozzánk.
  4. Igyekszünk a feldolgozott követelést a lehető leghamarabb eljuttatni Önhöz. Bonyolult esetekben ez a folyamat akár 30 napig is eltarthat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió